Opći uvjeti uz ugovor o zakupu
(„Opći uvjeti“)

  1. Uvodna utvrđenja i definicije

Zakupodavac znači WESPA SPACES d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Radnička cesta 50, OIB: 64759014334, kao vlasnik HUB-a. 

Zakupnik znači pravna ili fizička osoba (obrt, OPG, kućna radinost ili bilo koji drugi pravni oblik) koja je s Zakupodavcem sklopila Ugovor o zakupu koji se odnosi na prostor unutar HUB-a odnosno WBL-a (Predmet zakupa). 

Ugovor znači ugovor o zakupu koji su sklopili Zakupodavac i Zakupnik, kako je isti izmijenjen eventualnim pisanim aneksima sklopljenim među strankama.

Ugovorne strane znači Zakupodavac i Zakupnik.

Opći uvjeti znači ovi Opći uvjeti uz Ugovor koji čine njegov sastavni dio te na čije odredbe Zakupnik pristaje sklapanjem Ugovora. Ukoliko se razlikuju od ovdje sadržanih odredaba, odredbe Ugovora imaju prednost pred odredbama ovih Općih uvjeta samo ukoliko je tako izričito navedeno u Ugovoru. Za sva pitanja koja nisu izričito uređena Ugovorom, vrijede odredbe ovih Općih uvjeta. Ovime se odbacuje svako pozivanje na opće uvjete i odredbe Zakupnika ili trećih strana. Odstupanje od ovih Općih uvjeta moguće je samo uz izričito pisano odobrenje Zakupodavca. Ovi Opći uvjeti podložni su izmjenama koje stupaju na snagu danom objave na web stranici Zakupodavca. Nastavljanjem korištenja usluga odnosno zakupnog odnosa nakon izmjene odredbi Općih uvjeta, smatra se da je Zakupnik na iste pristao.

Predmet zakupa znači prostor koji je Zakupodavac dao Zakupniku u zakup temeljem Ugovora, a koji se nalazi unutar HUB-a odnosno WBL-a.

HUB znači „WESPA SPACES COWORKING HUB“, poslovni prostor koji se nalazi unutar poslovno-stambenog kompleksa „Zavrtnica“, na adresi Zavrtnica 17, Zagreb.

WBL znači „WESPA Business Lounge“, poslovni prostor koji se nalazi u Poslovnom kompleksu „Green Gold“, Radnička cesta 50,52,54 i Ulica grada Vukovara 269 g i 269 f, Zagreb.

Kućni red znači „Pravila korištenja i Kućnog reda“, popis pravila svakodobno dostupan na web stranici Zakupodavca https://wespa.hr . O svim izmjenama i dopunama Kućnog reda, Zakupnik će biti obaviješten e-mailom te je Zakupnik obvezan postupati po istima od dana primitka obavijesti na e-mail adresu.

  1. Korištenje Predmeta zakupa

(1) Zakupnik ima pravo koristiti Predmet zakupa isključivo za potrebe za koje je sklopljen Ugovor, odnosno za potrebe obavljanja zakonom dopuštene registrirane (poslovne) djelatnosti i to sukladno pravilima Kućnog reda. 

(2) Zakupnik se obvezuje osigurati da se Predmet zakupa uvijek može identificirati kao vlasništvo Zakupodavca, tako ga označavati te ga prikazivati odvojeno od svoje imovine i ne opterećivati ga pravima trećih. Zakupnik ima pravo istaknuti reklamnu ploču sa svojom tvrtkom i poslovnom adresom na Predmet zakupa, sadržaja i izgleda prethodno usuglašenih sa Zakupodavcem. 

(3) Zakupnik ima pravo u Predmetu zakupa koristiti sve pripadajuće izvedene infrastrukturne instalacije i priključke i to u stanju u kojem su te instalacije, priključci i uređaji zatečeni na dan početka zakupa. Zakupnik nema mogućnost osobnog zahvata u Predmet zakupa bez posebne prethodne pisane suglasnosti Zakupodavca za bilo kakve preinake.

(4) Zakupodavac se obvezuje osigurati Zakupniku mirno korištenje predmeta zakupa bez ometanja od strane Zakupodavca ili trećih osoba, osigurati popravke oštećenja uzrokovane višom silom te snositi izvanredne popravke koji nisu uzrokovani krivnjom Zakupnika, a Zakupnik je isto dužan dopustiti. Za vrijeme trajanja Ugovora, Zakupodavac ima pravo na pregled predmeta zakupa u terminu unaprijed dogovorenim s Zakupnikom, a najkasnije u roku 3 (tri) dana od dana upućenog zahtjeva Zakupniku za pregled Predmeta zakupa. 

(5) U cijenu zakupa uključene su sljedeće usluge i pogodnosti (dostupnost ovisi o lokaciji):

  • kontrola ulaska i video nadzor;
  • recepcija i primanje pošte;
  • besplatni natkriveni parking za bicikle i romobile;
  • korištenje čajne kuhinje, garderobe, toaleta i tuševa;
  • korištenje zone za odmor i opuštanje;
  • korištenje soba za sastanke u trajanju kako je to ugovoreno Ugovorom;
  • korištenje kabine za pozive;
  • korištenje all-in-one (print, scan, copy) uređaja po “fair usage” principu;
  • korištenje interneta;
  • pristup prostoru radnim danom i vikendom 0-24;
  • korištenje mobilne i web aplikacije za upravljanje svakodnevnim interakcijama;
  • uspostavljanje i razvijanje poslovnih partnerstava;
  • stanicu za punjenje električnih vozila u neposrednoj blizini HUB-a;
  • moderni restoran zdrave hrane i caffe bar unutar HUB-a;

(6) Uz nadoplatu sukladno cijenama iz trenutno važećeg cjenika Zakupodavca, Zakupodavac nudi sljedeće usluge:

  • mogućnost zakupa prostora  za vlastita predavanja i evente uz odobreni popust;
  • ostale pogodnosti i mogućnost odobrenja članskih popusta za događanja u organizaciji Zakupodavca;
  • parking.

(7) Zakupnik prima na znanje i pristaje da Zakupodavac ima u svakome trenutku pravo jednostrano promijeniti cijene dodatnih usluga iz prethodnog stavka ovog članka, obzirom se iste pružaju od strane partnera Zakupodavca te ovise o trenutnim tržišnim uvjetima.

  1. Zakupnina, depozit, predujam 

(1) Zakupnik se obvezuje uredno plaćati zakupninu na način i u rokovima određenim odredbama Ugovora i bez posebnog poziva Zakupodavca. Ugovorenu zakupninu Zakupnik će platiti Zakupodavcu unaprijed, i to najkasnije do datuma dospijeća navedenog na fakturi koju izda Zakupodavac. 

(2) Osim zakupnine Zakupnik se obvezuje Zakupodavcu uplatiti i depozit u iznosu i u rokovima određenim odredbama Ugovora. Depozit koji je platio Zakupnik služi u svrhu osiguranja urednog i pravodobnog plaćanja zakupnine i svih drugih obveza koje za Zakupnika proizlaze iz Ugovora i ovih Općih uvjeta, a pogotovo za slučaj štete na Predmetu zakupa. Ukoliko Zakupnik ne uplati depozit u danom mu roku, Zakupodavac zadržava pravo bez daljnjih pozivanja Zakupodavca na uplatu, raskinuti odnosno otkazati Ugovor, sve bez poštivanja ikakvog otkaznog roka. Zakupniku će u tom slučaju svakako biti obračunata i naplaćena zakupnina u razmjernu dijelu, ovisno o stvarnom trajanju korištenja Predmeta zakupa.

(3) Ukoliko Zakupodavac za vrijeme trajanja Ugovora, a prije njegovog isteka, utroši položeni iznos depozita iz bilo kojeg razloga predviđenog Ugovorom odnosno Općim uvjetima, Zakupnik se obvezuje odmah, a najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana pisanog poziva Zakupodavca, nadoplatiti nedostajući iznos sve do punog iznosa depozita.

(4) Zakupodavac ima pravo u slučaju povećanja cijena energenata na tržištu uvećati iznos zakupnine za do najviše 10%, počev od prvog sljedećeg mjeseca nakon što Zakupodavac o istome obavijesti Zakupnika pisanim putem. Ukoliko bi zakupnina dijelom ili u potpunosti bila plaćena putem predujma, Zakupodavac ima pravo naplatiti razliku od iznosa naplaćenog predujma do uvećanog iznosa zakupnine za razdoblje od prvog sljedećeg mjeseca nakon što Zakupodavac o povećanju obavijesti Zakupnika pisanim putem. 

(5) Neovisno o odredbi prethodnog stavka, Zakupodavac ima pravo sukladno vlastitoj procjeni mijenjati iznos zakupnine. O navedenom će Zakupodavac zakupnika obavijestiti pisanim putem 30 dana prije primjene povećanog iznosa zakupnine. 

(6) U odnosu na promjene iznosa zakupnine iz stavaka 4 i 5 ovog članka, smatra se da je Zakupnik na iste pristao ako unutar roka od 14 (četrnaest) dana od slanja obavijesti nije pisanim putem obavijestio Zakupodavca o svom protivljenju. U tom slučaju Zakupodavac zadržava pravo raskinuti odnosno otkazati Ugovor uz poštivanje otkaznog roka od 8 dana.

(7) Ukoliko je Zakupnik u potpunosti ili djelomično zakupninu platio putem predujma, u slučaju da Ugovor otkaže prijevremeno, ili Ugovor bude otkazan odnosno raskinut krivnjom Zakupnika, isti nema pravo na povrat plaćenog predujma.  

  1. Troškovi i odgovornost

(1) Zakupnik se obvezuje podmiriti svu štetu uzrokovanu oštećenjem i kvarovima, a nastalu krivnjom i nepažnjom Zakupnika. Zakupnik se obvezuje o svakom slučaju štete i kvarova odmah obavijestiti Zakupodavca. Zakupnik ne odgovara za redovno trošenje zakupljenog poslovnog prostora i ugrađene infrastrukturne opreme i uređaja.

(2) Zakupnik odgovara za svu štetu koja može nastati uslijed uporabe Predmeta zakupa protivno odredbama Ugovora i ovih Općih uvjeta odnosno Kućnog reda, kao i uporabe kojoj Predmet zakupa nije namijenjen, neovisno o tome je li Predmet zakupa rabio Zakupnik ili neka druga osoba po njegovom nalogu odnosno druga osoba kojoj je Zakupnik omogućio pristup Predmetu zakupa odnosno pristup u sam HUB.

(3) Zakupodavac se obvezuje snositi porez i druge javne terete iznajmljenog predmeta zakupa. Troškovi grijanja, hlađenja, interneta, vode, struje, službe recepcije/ zaštitarske službe, odvoza komunalnog otpada i ostalih režija uključeni su u cijenu zakupa.

  1. Ostale obveze Zakupnika

(1) Zakupnik nema pravo bez prethodne pisane suglasnosti Zakupodavca, predmet zakupa u cjelini ili njegovom dijelu dati u daljnji podzakup trećim osobama.

(2) Zakupnik se obvezuje čuvati pokretnine u Predmetu zakupa,  u HUB-u i u WBL-u, ne raditi nikakve preinake ili izmjene u predmetu zakupa bez izričite i pisane suglasnosti Zakupodavca, poštivati Kućni red, dozvoliti Zakupodavcu uz prethodnu najavu pregled predmeta zakupa, bez posebnog pisanog odobrenja ne mijenjati bravu i ključeve predmeta zakupa preuzete pri sklapanju ovog Ugovora. 

(3) Zakupnik je dužan svoje poslovanje i postupke prilagoditi činjenici poslovanja odnosno poslovnog života unutar HUB-a tj. WBL-a. Navedeno posebno podrazumijeva kulturno, profesionalno i susretljivo ponašanje prema ostalim zakupnicima i trećim osobama unutar HUB-a tj. WBL-a. I dok se potiče stvaranje novih poslovnih suradnji, od Zakupnika se očekuje da se suzdrži od vrbovanja radnika drugih zakupnika, pri čemu Zakupodavac zadržava pravo izvanredno raskinuti ugovor o zakupu Zakupniku. Zajedničke prostorije (kuhinja, sanitarni čvorovi, hodnici, prostori za opuštanje i sl.) moraju se držati u urednom i funkcionalnom stanju, te se isti koriste na način da se uvijek u obzir uzima činjenica da se navedene prostorije dijele. Prostor HUB-a ujedno je prostor nulte tolerancije prema diskriminaciji i vrijeđanju po bilo kojoj osnovi. Od Zakupnika se očekuje potpuno i beziznimno poštivanje svih zakona i generalno obvezujućih pravila, uključujući ali ne ograničavajući se na odluke zdravstvenih i usporedivih tijela.

(4) Zakupnik se obvezuje da se isti, zajedno sa svim zaposlenicima kojima se mjesto rada nalazi unutar HUB-a odnosno WBL-a, smatraju članovima HUB-a tj. WBL-a i da se na njih odnose odredbe ovih Općih uvjeta za članove HUB-a / WBL-a, kao i Kućni red.

(5) Zakupnik se obvezuje za cijelo vrijeme trajanja Ugovora držati Zakupodavca obaviještenim (pisanim putem na e-mail adresu navedenu u Ugovoru) o osobama koje će koristiti zakupljena radna mjesta, kao i o svakoj naknadno nastaloj promjeni. 

  1. HUB

(1) HUB je za Zakupnika otvoren svakog dana i to svakodobno (0-24), dok je za javnost otvoren od ponedjeljka do petka od 08:00 do 20:00 i subotom od 10:00 do 12:00. 

(2) Zakupodavac zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji segment poslovanja, uključujući, i bez ograničenja, sadržaj svoje ponude i radno vrijeme.

  1. Primopredaja Predmeta zakupa 

(1) Zakupnik se obvezuje odmah po prestanku Ugovora po bilo kojoj osnovi i bez da se to od njega posebno zahtijeva, predati Zakupodavcu Predmet zakupa slobodan od osoba i stvari u stanju u kojem ga je i primio. U protivnom odgovara Zakupodavcu za svu nastalu štetu. 

(2) Zakupnik je dužan prije predaje Predmet zakupa urediti i dovesti ga u stanje u kakvom ga je primio, ili u stanje kako je naknadno uređen uz pisano  odobrenje Zakupodavca, uzimajući u obzir promjene do kojih je došlo redovitom uporabom prostora. U svakom slučaju Zakupnik se obvezuje oličiti zidove i stropove predmetnog prostora.

(3) Ukoliko je Zakupnik izvršio određene promjene (dodaci, poboljšanja i sl.) na Predmetu zakupa, ista postaju vlasništvo Zakupodavca, a Zakupnik nema pravo zahtijevati povrat troškova u vezi s njihovom ugradnjom. Zakupnik ima pravo odnijeti uređaje koje je ugradio u poslovni prostor, ako se time ne oštećuje Predmet zakupa niti bilo koji dio HUB-a i ako mu to ulaganje Zakupodavac nije priznao kroz smanjenje visine zakupnine.

(4) U slučaju da Zakupnik ne vrati Predmet zakupa u prvobitno stanje ni po pisanom pozivu Zakupodavca na e-mail adresu u roku od 3 (tri) dana, Zakupodavac će sam o trošku Zakupnika vratiti Predmet zakupa u prvobitno stanje.

(5) Po prestanku Ugovora po bilo kojoj osnovi, u slučaju da Zakupnik ne preda posjed Predmeta zakupa slobodan od osoba i stvari, Zakupnik ovlašćuje Zakupodavca da, bez daljnjih pitanja ili odobrenja, odmah, po potrebi i prisilnim putem, uđe u posjed Predmeta zakupa i/ili onemogući Zakupniku korištenje električne energije, vode te drugih usluga, a što se neće smatrati smetanjem posjeda te se ujedno Zakupnik odriče od prava na vođenje posjedovnog ili bilo kojeg drugog sudskog postupka protiv Zakupodavca. Zakupnik je suglasan da Zakupodavac ima pravo zadržanja na svim stvarima koje bi se nalazile u Predmetu zakupa te da Zakupodavac ima pravo o trošku Zakupnika u Predmetu zakupa zatečene stvari predati na čuvanje/skladištenje trećim osobama.

(6) Početna i završna primopredaja Predmeta zakupa biti potvrđena zapisnikom kojega će potpisati obje Ugovorne strane, kao i biti dokumentirana fotografijama stanja preuzetog Predmeta zakupa obilježene “Time stamp-om” i koje čine sastavni dio zapisnika.

  1. Prestanak Ugovora

(1) U slučaju da jedna strana ne poštuje ugovorom preuzete obveze (uključujući i odredbe sadržane u ovim Općim uvjetima), druga strana je dužna pisano je upozoriti na kršenje obveza i ostaviti joj rok od 3 dana da uskladi svoje ponašanje s Ugovorom preuzetim obvezama. Ugovorne strane suglasno utvrđuju da ukoliko Zakupnik i nakon pisane opomene Zakupodavca rabi Predmet zakupa i/li neki njegov sastavni dio protivno Ugovoru i/ili Kućnom redu, Zakupodavac može jednostrano raskinuti ovaj Ugovor bez poštivanja otkaznog roka.

(2) Prestanak Ugovora uređuje se sukladno njegovom trajanju (na neodređeno, na određeno dulje od 3 mjeseca i na određeno vrijeme kraće od 3 mjeseca), sve kako je utvrđeno sljedećim stavcima 3, 4 i 5 ovog članka. Odredbe stavaka 1 te 6-10 ovog članka primjenjuju se bez obzira na trajanje Ugovora koji se raskida odnosno otkazuje.

(3) Ugovori sklopljeni na neodređeno vrijeme. Zakupodavac može prijevremeno raskinuti odnosno otkazati Ugovor, i to bilo kojeg dana u mjesecu, uz otkazni rok od 8 (osam) dana, u sljedećim slučajevima:

– ako je Zakupnik u zakašnjenju s obvezom plaćanja bilo kojeg iznosa na ime zakupnine i unatoč pisanoj opomeni ne ispuni svoju obvezu plaćanja.

– ako je kod nadležnog suda protiv Zakupnika usvojen i pokrenut predstečajni ili stečajni postupak.

– ako Zakupnik u roku 3 (tri) dana ne ispuni svoje ostale ugovorne obveze unatoč pisanoj opomeni Zakupodavca dostavljenoj e-mailom ili ako Zakupnik Predmet zakupa koristi na način na koji se nanosi šteta i nastavi tako koristiti Predmet zakupa unatoč pisanoj  opomeni Zakupodavca.

– ako Zakupnik opetovano svojim ponašanjem i unatoč pisanoj opomeni Zakupodavca izaziva prigovore drugih Zakupnika, sanitarne inspekcije ili drugih upravnih tijela ili ako Zakupodavac obavlja svoju djelatnost bez potrebnih ovlaštenja ili ako Zakupnik opetovano i unatoč pisanoj opomeni Zakupodavca ometa druge zakupnike u korištenju iznajmljenog objekta odnosno na drugi način krši odredbe Ugovora i/ili ovih Općih uvjeta.

– ako Zakupodavac zbog reorganizacije prostora, radova ili drugih objektivnih razloga treba 

Zakupodavac ima pravo otkazati Ugovor sklopljen na neodređeno vrijeme i prije isteka jedne godine od dana sklapanja.

 

(4) Ugovori sklopljeni na određeno vrijeme dulje od 3 mjeseca. Zakupodavac može prijevremeno raskinuti Ugovor uz otkazni rok od 8 (osam) dana u sljedećim slučajevima:

– ako je Zakupnik u zakašnjenju s obvezom plaćanja bilo kojeg iznosa zakupnine i unatoč pisanoj opomeni ne ispuni svoju obvezu plaćanja,

– ako je kod nadležnog suda protiv Zakupnika usvojen i pokrenut predstečajni ili stečajni postupak.

– ako Zakupnik u roku 3 (tri) dana ne ispuni svoje ostale ugovorne obveze unatoč pisanoj opomeni Zakupodavca dostavljenoj e-mailom ili ako Zakupnik Predmet zakupa koristi na način na koji se nanosi šteta i nastavi tako koristiti Predmet zakupa unatoč pisanoj  opomeni Zakupodavca.

– ako Zakupnik opetovano svojim ponašanjem i unatoč pisanoj opomeni Zakupodavca izaziva prigovore drugih Zakupnika, sanitarne inspekcije ili drugih upravnih tijela ili ako Zakupodavac obavlja svoju djelatnost bez potrebnih ovlaštenja ili ako Zakupnik opetovano i unatoč pisanoj opomeni Zakupodavca ometa druge zakupnike u korištenju iznajmljenog objekta odnosno na drugi način krši odredbe Ugovora i/ili ovih Općih uvjeta.

(5) Ugovori sklopljeni na određeno vrijeme od točno 3 mjeseca i kraće od 3 mjeseca (uključujući ugovore koji se sklapaju na mjesečnoj bazi). U slučaju da jedna strana ne poštuje ugovorom preuzete obveze, druga strana je dužna pisano je upozoriti na kršenje obveza i ostaviti joj rok od 3 dana da uskladi svoje ponašanje s Ugovorom preuzetim obvezama. Ukoliko Zakupnik i nakon pisane opomene Zakupodavca rabi predmet zakupa i/li neki njegov sastavni dio protivno ovom Ugovoru i/ili „Pravilima korištenja i Kućnom redu“ Zakupodavca odnosno ako je Zakupnik u zakašnjenju s obvezom plaćanja mjesečne zakupnine i unatoč pisanoj opomeni i dodatnog roka od 3 (tri) dana ne ispuni svoju obvezu plaćanja, Zakupodavac je ovlašten jednostrano raskinuti ovaj Ugovor, u bilo koje vrijeme, bez ostavljanja bilo kakvog otkaznog roka.

(6) Prijevremeni raskid odnosno otkaz Ugovora izjavljuje se pisanom izjavom upućenom Zakupniku putem e-maila.

(7) Stranke mogu u svako doba pisanim sporazumom prijevremeno raskinuti Ugovor pod uvjetima i na način koji će suglasno odrediti u tome Sporazumu.

(8) Zakupnik je dužan plaćati zakupninu i za vrijeme otkaznog roka. Ukoliko Zakupnik napusti Predmet zakupa prije isteka otkaznog roka, tada mora Zakupodavcu nadoknaditi zakupninu kao da je bio u posjedu istoga do isteka otkaznog roka.

(9) Za slučaj da zakupnik po isteku Ugovora o zakupu ne pristupi sklapanju novog ugovora o zakupu niti u za to određenom roku ne preda predmet zakupa Zakupodavcu, stranke su suglasne da Zakupodavac ima pravo Zakupniku zaračunati naknadu za korištenje Predmeta zakupa, i to u dvostrukom iznosu ugovorene zakupnine, razmjerno za svaki dan korištenja predmeta zakupa, bez valjane pravne osnove.

(10) Zakupnicima koji sklope sa Zakupodavcem ugovor o zakupu coworking prostora unutar HUB-a odnosno WBL-a na razdoblje od minimalno 6 (šest) mjeseci, na njihov pisani zahtjev upućen Zakupodavcu najmanje mjesec dana unaprijed prije namjeravanog korištenja ovog prava, Zakupodavac će omogućiti mirovanje prava i obveza iz zakupnog odnosa na način da će Zakupnik, za slučaj da ne koristi Predmet zakupa, u razdoblju od najduže mjesec dana biti oslobođen obveze plaćanja zakupnine.

  1. Osobni podaci

(1) Svi osobni podaci koji na bilo koji način postanu dostupni drugoj Ugovornoj strani, a vezano za sklapanje i izvršenje Ugovora, mogu se obrađivati isključivo u svrhu izvršenja Ugovora. Ugovorne strane ne smiju, osim kako je to dopušteno primjenjivim zakonima, obrađivati osobne podatke ni na koji drugi način, a posebno ne smiju otkrivati osobne podatke trećim stranama i/ili analizirati takve podatke za vlastite potrebe i/ili vezano za profile. 

(2) Ugovorne strane moraju osigurati da osobni podaci budu dostupni isključivo njihovim suradnicima, i to pod uvjetom da i u mjeri u kojoj je pristup podacima od strane takvih suradnika nužno potreban za izvršenje Ugovora (načelo postojanja potrebe saznanja). Ugovorne strane dužne su strukturirati svoju internu organizaciju tako da osiguraju poštivanje zahtjeva pravila o zaštiti podataka te su posebno dužni poduzeti tehničke i organizacijske mjere radi osiguravanja potrebne razine zaštite ovisno o riziku zlouporabe i gubitka osobnih podataka.

(3) Ugovorne strane ne stječu pravo vlasništva ni druga vlasnička prava na osobnim podacima i imaju obvezu, u skladu s primjenjivim zakonima, ispravljanja osobnih podataka, njihova brisanja i/ili ograničavanja njihove obrade. 

(4) Ugovorne strane dužne su jedna drugu obavijestiti u slučaju povrede osobnih podataka, posebno u slučaju njihova gubitka, bez neopravdane odgode, ali u svakom slučaju u roku od 24 h nakon saznanja o povredi. Po raskidu ili isteku suradnje Ugovorne strane su dužne, u skladu s primjenjivim zakonima, izbrisati osobne podatke uključujući sve kopije istih.

(5) Sve vrste profesionalnih snimanja unutarnjih i vanjskih dijelova Predmeta zakupa i HUB-a/WBL-a, opreme, osoblja, posjetitelja i korisnika HUB-a/WBL-a su zabranjena, osim ukoliko Zakupodavac ne izda prethodno pisano odobrenje. Zakupodavac zadržava pravo svakodobno opozvati izdano odobrenje, te zahtijevati brisanje i uklanjanje snimljenog materijala.

(6) Iz razloga sigurnosti odnosno zaštite osoba i imovine prostor HUB-a/WBL-a (s iznimkom sanitarnih čvorova) nalazi se pod konstantnim video-nadzorom. Obveza je Zakupnika kao poslodavca obavijestiti na primjeren način svoje zaposlenike o ovoj činjenici.

  1. Ostale odredbe

(1) Ugovorne strane bezuvjetno se obvezuju na čuvanje poslovne tajne za sve podatke i dokumentaciju vezanu uz ostvarenje Ugovora.

(2) Na sve što nije regulirano Ugovorom, Kućnim redom i/ili ovim Općim uvjetima, primjenjuju se odredbe zakona koji regulira određenu materiju.

(3) Eventualne sporove Ugovorne će strane rješavati sporazumom, a u slučaju nemogućnosti postizanja sporazumnog rješenja stranke suglasno ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.

(4) Odredbe Ugovora i eventualnih dodataka Ugovoru, a sklopljenih u pisanom obliku, primjenjuju se i na sve pravne slijednike obadviju Ugovornih strana. Ugovorne strane dužne su obavijestiti svoje eventualne pravne slijednike o postojanju ovog Ugovora te odnosa koji proizlaze iz ovog Ugovora.

(5) Sva pismena i obavijesti po Ugovoru i ovim Općim uvjetima međusobno dostavljati će se na e-mail adrese navedene u Ugovoru. 

(6) Ovom Ugovoru ne mogu pristupiti treće osobe bez pisane suglasnosti obiju ugovornih strana.

(7) Zakupnik se obvezuje obavijestiti pisanim putem Zakupodavca o svakoj promjeni, bilo imena društva, adrese, ovlaštenih osoba za zastupanje, žiro računa ili drugih statusnih promjena Zakupnika. 

(8) Izmjene i dopune Ugovora vrijede samo u pisanom obliku. Zakupodavac zadržava pravo u bilo kojem trenutku, i bez prethodne obavijesti ukinuti ili izmijeniti bilo koju odredbu ovdje navedenih Općih uvjeta. O svim izmjenama Općih uvjeta Zakupnici će biti obaviješteni pisanim putem.

(9) Za Ugovor je mjerodavno hrvatsko pravo. Ugovor se sklapa na hrvatskom i engleskom jeziku, a u slučaju nepodudarnosti, mjerodavna je hrvatska verzija. Isto vrijedi i za ove Opće uvjete.

(10) Odricanje od prava i pravna sredstva. Nevršenje ili kašnjenje bilo koje Ugovorne strane u vršenju nekog od njezinih prava koja ima prema Ugovoru odnosno ovim Općim uvjetima ne smatra se odricanjem od toga prava, a pojedinačno ili djelomično vršenje nekog prava iz Ugovora odnosno iz Općih uvjeta ne sprečava daljnje vršenje toga ili vršenje nekog drugog prava. Prava i pravna sredstva predviđena Ugovorom odnosno Općim uvjetima ne isključuju prava i pravna sredstva koja bilo koja od Ugovornih strana inače ima prema zakonu.

(11) Djelomična ništavost. Ništavost ili neprovedivost bilo koje odredbe Ugovora ili Općih uvjeta ni na koji način ne utječe na valjanost ili provedivost ostalih odredbi Ugovora odnosno Općih uvjeta, a Ugovorne strane obvezuju se u takvom slučaju uložiti najbolje napore kako bi ispravile takvu ništavu ili neprovedivu odredbu na način da postane valjana i provediva u skladu sa svrhom koja se željela postići ništavom odnosno neprovedivom odredbom.