Pravila korištenja i kućni red – WESPA Spaces
Cilj WESPA Spacesa je pružiti najbolje moguće iskustvo tijekom cijelog radnog dana, svakoga dana. Kako bi boravak u WESPA Spaces bio ugodan, siguran i produktivan za sve korisnike, molimo vas da se upoznate s pravilima ponašanja koja vrijede u našim prostorima.
Što WESPA Spaces obećava vama?
• Moderan, čist i ugodan prostor s pristupom 0-24 sata, svih sedam dana u tjednu
• Radno mjesto opremljeno sukladno ugovoru, uključene režije i održavanje
• Superbrzi internet, čajne kuhinje, tuševi i zajedničke prostorije
• Jednostavno korištenje soba za sastanke i kabina za pozive (fair use)
• Podrška zajednice profesionalaca – idealno za networking
• WESPA portal za rezervacije, plaćanja, informacije i povezivanje
• Mogućnost organizacije vlastitih događanja – konferencije, podcasti, druženja
• Profesionalan prostor za poslovne sastanke
• Otvorenost za prijedloge, pitanja i povratne informacije
• Pravovremeno informiranje o svim važnim promjenama
• Stalna briga za vaše korisničko iskustvo
Što tražimo od vas?
• Poštujte sve korisnike i osoblje – ljubaznost je obavezna.
• Pažljivo koristite prostor i opremu – za štetu snosite odgovornost.
• Održavajte čistoću i red, ostavite prostor onakvim kakvim ste ga zatekli.
• Hranu i piće konzumirajte samo u za to predviđenim prostorima.
• Ne koristite tuđe stvari bez dopuštenja.
• Vodite brigu o svojim stvarima – WESPA nije odgovorna za izgubljene predmete.
• Poštujte poslovne tajne i povjerljive informacije.
• Koristite prostor samo za legalne i nenametljive aktivnosti.
• Najavite dolazak gostiju unaprijed.
• Ažurirajte podatke relevantne za WESPA (kontakt, broj članova u uredu itd.).
• Ne zaključavajte dijelove prostora bez odobrenja.
Kućni red za coworking prostor
• Suradnja i međusobno poštovanje ključni su za ugodno radno okruženje.
• Prostor je podijeljen na glasnu i tišu zonu. Poštujte pravila svake zone.
• Ne remetite mir coworking prostora bučnim razgovorima ili aktivnostima.
• Nakon što odaberete svoj stol, ne mijenjajte ga bez konzultacije s osobljem.
• Svoje stvari držite na svom stolu ili ispod njega, ne na zajedničkim.
• Ormarići i skladišni prostor dostupni su za dodatnu pohranu.
• Video i telefonske pozive obavljajte u phone boothovima ili sobama za sastanke.
• Sobe za sastanke koristite uz prethodnu rezervaciju i ostavite ih urednima.
• Ne koristite coworking prostor za skladištenje kutija ili hrane.
• Životinje su dobrodošle ako ne ometaju druge korisnike.
• WESPA nije odgovorna za izgubljene ili ukradene predmete.
• Poštujte poslovne tajne i zakonska ograničenja.
• Najavite goste i informirajte osoblje o svim relevantnim promjenama.
Glasna zona
• Telefoniranje je dozvoljeno, ali uz tihi ton glasa.
• Dulje razgovore obavljajte u phone boothovima ili sobama za sastanke.
• Ne remetite mir drugih korisnika.
• Ostavite prostor i opremu urednima nakon korištenja.
Tiha zona
• Telefoniranje nije dozvoljeno – koristite phone boothove.
• Razgovori nisu dozvoljeni – koristite poruke ili komunicirajte van tihe zone.
• Isključite zvukove na uređajima i koristite slušalice.
• Poštujte mir i tišinu kako biste omogućili produktivnost svima.
Kućni red za pse
• Psi su dobrodošli ako su odgojeni, tihi i ne ometaju druge.
• Vlasnici su odgovorni za čišćenje za svojim ljubimcem.
• Psi moraju biti cijepljeni i na povodcu.
• Ne smiju ulaziti u tihu zonu i kuhinju.
• WESPA može zabraniti pristup psima u slučaju nepridržavanja pravila.
Sve navedene odredbe obvezujuće su za sve korisnike WESPA SPACES, uključujući lokacije: WESPA SPACES COWORKING HUB (Zavrtnica 17, Zagreb) i WESPA Business Lounge (Green Gold, Radnička cesta 50,52,54 i Ulica grada Vukovara 269 g i 269 f, Zagreb).